BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Hello Mello , i'm Dybaa Dybot ;D

Hello Mello , i'm Dybaa Dybot ;D

Monday, July 4, 2011

Macam Ba Alif Ba Ya!

eee, terime kasih jealaaaaa der.
kisah lame kot nak kecohkecoh.
apealah masalah korang nie? -.-
tak boleh tengok orang senang.

okeyy fine, kaw suruh aku buang post tuh.
okeyy aku dah buang. nie yg kaw nak kan :)
lepasnie aku takkan pernah kenal sape engkaw.
dan aku harap aku takkan serempak dengan kaw lagi.
now, aku benci kaw ngan life aku sendiri. niceone babe!

semua boleh pegi mati, yg jadi enternet bergerak memang nak mati ngan aku!
aku tak kacau hidup kaw, kaw pulak kacau hidup aku, pegi jalan laaaaaaa!
macam fcuk bace blog aku then print macam haram jadah potostat banyakbanyak!
terime kasih laa heboh pasal aku yeaa, aku tak faham ape masalah korang nie -.-'

If You FOLLOW Me, I Will FOLLOW You